کلبه ی عشق ما دو نفر..

بعد از یه عشق طولانی بلاخره مال هم شدیم...

کلبه ی عشق ما دو نفر..

بعد از یه عشق طولانی بلاخره مال هم شدیم...

پست آخررررر.

این پست آخرمه واسه ی همیشه.

میام دوستام رو میخونم و نظر هم میذارم مگر رمزی باشن.

یادمه وقتی نامزد کردیم اون یکی وبم رو بستم الانم ک اومدم خونه خودم این وبم باید بسته بشه.

هم اینکه دارم کار بیهوده ای میکنم با نوشتن و بعد معلوم نیست نوشته هام بمونه یا ن.

هم اینکه میخوام توی دفتر برای خودح ثبتش کنم.

این آخرین پستمه و بعد ازین پستی اینجا ثبت نمیشه.

اینم. بنویسم برای افراد حسودی ک میان کامنت خصوصی میذارن و حرفای مفت میزنن.

بگم ک چشمت دراد من و آرادم هروزو زندگیمون بهتر از روز قبل میشه.

عشق ده سالمون کم ک نشده هیچ بیشترم شد ه.

ایشاباااا بترکه چشمی ک دیدن عشق اسمانی مارو نداره.

حالا هی بیا کامنت خصوصی بذار تا جوونت در بیاد.

برای همیشه این وبلاگ بسته شد.

خداحافظ

بعد نوشت:

کسی ک میای کامنت میذاری و زر مفت میزنی من ک میدونم از بین کسایی هستی ک رمز وبلاگمو داشتن.ببین چقده عشق ب دلت مونده ک اینجور خودتو خالی کردی.بیا بازم بگو خالی شی.نظرتو حذف میکنم همینجور وجودتو از زندگی.

ببین همین ک میای واسه من ب صورت ی ناشناس نظر میذاری. جرات گذاشتن آدرس وبلاگتو نداری یعنی خیلی تو کف منی.باش تا جنازتو بیان ببرن.