کلبه ی عشق ما دو نفر..

بعد از یه عشق طولانی بلاخره مال هم شدیم...

کلبه ی عشق ما دو نفر..

بعد از یه عشق طولانی بلاخره مال هم شدیم...

حال این روزهای ما4...

شنبه:

صبح اراد بیدار شدو رفت مغازه منم ی مقدار گلوم درد میکرد و پاشدم یکم روی مبل دراز کشیدم و توی سایتا گشتمو و بعدش اراد زنگید یکم حرفیدیمو دیدم سرم خیلی کیجه.به اراد گفتم فکنم دارم سرما میخورم.

ارادم گفت برو یه قرص بخور و منم خوردم.

ولی دیدم اصلا رو پام بند نیستم.

نهار قورمه سبزی تو یخچال داشتیم و اراد ک اومد اونو گرم کردم ولی خودم هیچ میلی نداشتم.

اراد بعد از نهار گفت حاضر شو ببرمت خونه ی بابام اونا مواظبت باشن.

دیگ حاضر شدمو رفتم اونجا استراحت کنم.

خواهراشم اونجا بودن و من همش توی اتاق خواب بودم بدنم خیلی شدید درد میکردو خیلی بی حال بودم.

تا شب ک اراد بیاد اصلا حال نداشتم از جام تکون بخورم.

اراد ک اومد شام خورد من و برد دکتر.یک ساعت و نیم نشستیم تا نوبتمون بشه و بعدشم دکتر من و ک دید گفت دیگ ساعت کاریم تموم شده کسی و نمیبینم.

ما هم دارو ها رو گرفتیم و رفتیم خونه.

یکم با اراد قهر بودیم . منم همونجا پای بخاری خوابیدم و اراد تا صبح چندبار اومد بالای سرم.

تا صبح خیلی هم هزیون میگفتم و کلی بیدار مشیدم با خودم حرف میزدمو دستمو نوازش میکردموخلاصه دیوونه ای شدم برای خودم خخخخخخ

یکشنبه:

اراد بیدارم کرد یچیزی بم داد بخورم ولی اصلا چیزی از گلوم پایین نمیرفت.از دیروز هیچی نخورده بودم.

دیگ مامانش اومد برامون غذا اوردو گذاشتمش روی بخاری برای اراد.

ولی خودم بازم نهار نخوردم.

تا ساعت 2 ک مامانش اراد اومد.

خونمون از دیروز خیلی بهم ریخته بود و کلی لباس ریخته بود توی خونه.

مامانش اومد یکم جمع و جور کرد خونمون رو دستش درد نکنه و برای شاممون هم چلو گوشت اوردو یکم بم میوه دادو برام چایی دم کرد و اورد خوردم.ساعت 4 و اینا بود بود ک اراد بردش خونشون.

بعدش اراد اومد خونه و کلی ماچ و بوسم کرد و نازمو کشید و معذرت خواهی کرد و رفت مغازه و شبم اومد و شام خوردیم و دوباره اراد ظرفارو شست و شبم زود خوابیدیم

اون هفته دیگ اتفاق خاصی نیوفتادو همینجور گذشت.

شب جمعه هم بردار شوهر اینا بعد از شام اومدن خونمون  و دختر کوچولوش کلی بازی کرد و نی نی تازه بدنیا اومدشون خیلی خوردنی شده ولی از ترس دختر بزرگش من و اراد جرات نداریم بریم طرفشودختر جاری خیلی من و دوست داره و همه ی کاراش بامنه.

شبم از ساعت10:45 گفتن پاشیم بریم ولی دختر جاری هی گریه کرد و گفت فلا بشینیم این روند ادامه داشت تا ساعت11:30.

اخرم بچم با گریه رفت انقد پاشو کوبوند زمین و گفت شب بخوابیم.چطور شب میریم خونه ی مامانی میخوابیم ولی اینجا نمیخوابیم؟؟خخخخخ

میگفت شما برید من میمونم حتی تا جاری اینا لباس پوشیدن رفتن جلو در و دخترمون ی نفس راحت کشید و جاری ک برگشت دوباره گریه کرد و من بش گفتم برو دوباره میای.

دختر جاریم چهارسالشه.

روز جمعه هم اراد اینا از صبح ک بیدار شدن با مردای همسایه رفتن پل بزنن جلوی در پارکینگ ها.

ساعت3 اومد نهار خوردیم و ساعت4 هوا برفی شد و ساعت5:30 اومد و رفت حموم و میخواستیم بریم بیرون ک نشد و تا ساعت 8.

برف شدیدی داشت میومدو گفتم برای جبران باید من و ببری بیرون وبم شام بدی.

حالا توی اون برف ماشین و در اوردیم و رفتیم برام کباب گرفت و بعدش ذرت گرفت برام خوردم و چندتا عکس گرفتیم و اومدیم ماشین زدیم توی پارکینگ یعنی ماشین روی زمین لیز میخورد.

بعدشم پیاده رفتیم یکم تو خیابون قدیم زدیم.زمین خیلی لیز بود چندبار نزدیک بود زمین بخورم ولی اراد دستمو گرفت گفت نترس گرفتمت.

خیلی حال داد و حوصلم جا اومد.

اومدیم خونه چایی دم کردم و با کیک خوردیم و تا 11 تی وی دیدیم و بعدش لباسارو ک انداخته بودیم ماشین در اوردیم دیدیم خیسن نمیدون چرا ابگشی نکرده بود.

یعنی اونموقع ک رفتم جایی ساز و بزنم برق دستم خورد سیمش از برق درومد فکنم بخاطر اون بود خخخخخخخخ

دیگ اراد زدش رو خشک کردن و تا 12 مشغول تلفن درست کردن بود و منم لباسارو پهن کردم و رفتیم خوابیدیم.

اینم از روزایی ک جاموند.

ازین ب بعد هروز اپ میکنم

فلا روز و روزگارتون خوش


نظرات 7 + ارسال نظر
خآنوم چی یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 18:36 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

راستی معصومه گفت بهت بگم نمیتونه تو وبت نظر بذاره فکر کنم زینبِ میلاد هم همین مشکلو داره!

نمیدونم مشکل از کجاست عزیزم.
من چکار کنم الان؟؟

ارزو یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 07:33

عزیزم الان بهتری مواظب خودت باش
وای چه کیفی میده تو هوای برفی بری بیرون قدم بزنی حیف از وقتی فسقل اومده نمیشه بریم اخه بچم سرما میخوره
همیشه به خوشی

اره گلم بهترم
اره واقا لذت بخشه.دیگ بهشت زیر پای مادران است.

Negin شنبه 28 آذر 1394 ساعت 17:54

سلام عزیزم وااای من چقد جامونده بودم ولی همه رو باهم خوندم
خوبی؟؟؟بهترشدی گلم؟؟؟؟
من عاشق قدم زدن تو شب برفیم خیلی خووووبه بعدشم بیای خونه یه نوشیدنی گرم بخوری
عزیزم اگه دوست داشتی برام رمزتو بفرست لطفا

سیما شنبه 28 آذر 1394 ساعت 16:40 http://gholak-banoo.persianblog.ir

توی دوران مریضی بهتر سعی کنی نوشیدن های گرم بخوری. می دونم چندش هست، من خودم وقتی گلو درد دارم اصلا دوست ندارم. اما بهترین هست. ایشالله زودی خوب بشی.

مرسی عزیززززم.الان خداروشکر بهترم.
ولی اگ دوباره مریض شدم انجام میدم چششششم

ناز بانو شنبه 28 آذر 1394 ساعت 15:57 http://nazbanoo19.blogsky.com

تو کجایی؟؟ اومدی باز وبتو رمزی کردی به منم رمز ندادی منم ناراحت شدم رمزمو نذاشتم برات

رمزی نکردم یسری پستای قدیمی ازین ب بعد رمزی میشن.دیر برسی خوردنش
ای بدجنس

fati شنبه 28 آذر 1394 ساعت 13:18 http://fatiandmoein.blogfa.cim

عزیزم خوبی؟
سرماخوردگی خیلی بده،ادم بیحال میشه...
من ک خداروشکر امسال سرما نخورم هنوز...
عزیزم خودتو گرم بگیر ک باز سرماخوردگیت برنگرده...
چ مادرشوهر خوبی...
تو هوای سرد خیلی گردش حال میده،شامم نوشجونتون...
عزیزم رمزت چنده؟اگه بشه عکسارو ببینم...

قربانت تو خوبی عزیزم؟
خیلیییی بده اصلا سرم گیج میرفت.
چشم مرسی دکتر جوووون
اره مادر شوهرم خیلییی ماهه
خبلیییییییی حال میده دوست دارم
برات رمزو گذاشتم من.دوباره میام

باران شنبه 28 آذر 1394 ساعت 13:00 http://baranoali.blogfa.com

سلام خانوم خانوما
الان چطوری؟ بهتری؟
مواظب خودت باش گلم
در ضمن با اقاتون قهر نکن . قهر جیزه جیــــــــــــــــز

در ضمن مرسی برای پیام خصوصیت و اعتمادت

سلام عزیزم توخوبی؟
الان دیگ خوب شدم گلم.
قهر بعضی وقتا خوبه خخخخخ
فدااااات گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.