کلبه ی عشق ما دو نفر..

بعد از یه عشق طولانی بلاخره مال هم شدیم...

کلبه ی عشق ما دو نفر..

بعد از یه عشق طولانی بلاخره مال هم شدیم...

پست ثابت...


من ناناز 23 ساله و آقایی آراد30 ساله.نسبتی فامیلی باهم داریم وبعد از 7 سال که عاشق هم بودیم توی یکروز پاییزی یعنی4 آبان4 سال پیش بمن ابراز عشق کرد .بعد از 4 سال عاشقی و اینکه فکر میکردیم ازدواج راحتی در پیش داریم ولی اینجور نبود و 4 سال برامون خیلیییی سخت گذشت و گاهی به بیداری و گریه شبونه منجر میشد.بلاخره در یه شب تابستونی من رسما شدم نامزد اقا آراد و توی یروز بارونی پاییزی ساعت 5:30 غرروب عاقد پرسید: عروس خانم وکیلم؟؟؟؟

و من گفتم: با اجازه پدر مادرم و همه بزرگترا بلهههههههه[ نیشخند]

و اون لحظه ذوق مرگ شدم

الانم روز شمار عروسیمونه و به زودی وبعد از 10_11 سال انتظار میریم خونه ی عشقمون.

توی این روزای شادمون کنارمون باشید

بعد نوشت؛

آمار وبلاگم اصلا بهم نمیخورد.نشون میداد 20 تا بازدید کننده بدون نظر.

تمام پستای قبل رمزی شد.میخواستم فقط برای خودم بنویسم دیدم دلم نمیاد یسری دوستامو از دست بدم.

برای همین از این به بعد هر پستی فقط چندروز بدون رمز و بعدش رمزی میشه برای خودم.اگر دیدم ک بازم آمار نمیخونه تمام رمزی برای یکسری افراد خاص مینویسم

روز و روزگارتون خوش فلا

نظرات 8 + ارسال نظر
آنیتا دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 01:15 http://anivamilad.blogfa.com

سلام من دوست داشتم وبلاگتو بخونم ولی نشد چون رمز داشتن.من تازه پیدات کردم.اگه خواستی به وبلا،ه منم سر بزن.خاطرات خودم و همسرمو مینویسم.
لینکت کردم عزیزم

میام پیشت و بت سر میزنم عزیزم

رمزتو عوض کردی عزیزم ؟؟؟؟

نه گلم پستهای قدیمی رمزی شدن

fati سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 10:50 http://fatiandmoein.blogfa.com

رمز عوض شده؟؟؟؟؟؟؟
اگه رمزتو نمیخوای نده عزیزم چون واقعااااااااا حق داری کلافه شی از دستم ک دیر ب دیر میام...اما واقعا نمیتونم...یا سرم شلوغه یا نت ندارم...
اگه باورت نمیشه بیا وبم ببین حتی ی پستم نمیتونم بذارم...
شرمنده

نه گلم پستهای قدیمی رمز دار میشن.هرکس دیر برسه معذرت خواهی منو پذیرا باشه.چون رمزش فقط برای خودمه.
ن گلم باور میکنم منم تمام وقتم ب خونه داری میگذره پس حق داری واقا.امیدوارم ازین ب بعد زمان هایی بیای ک رمزی نیستم

سپیده مامان درسا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 15:42

نانازی جونم سلام خوبی
ای خواهر خوب بود رمز وبرداشتی بتونم بیام تو پست ثابت کامنت بذارم ... کجا بودی تووووووووووووووو به چند تا از دوستان سپردم اگه ازت خبر دارن بهت بگن بیایی پیشم و بهم رمز بدی
منم رمز میخوام خب
چه خبرا اوضاع رو به راهه خوبین
الهی همیشه خوب و خوش باشین کنار هم عزیز دلم

سلام سپیده جونم خوبی؟ گل دخترت خوبه؟
گلم رمزی کردم ک همه ی پستام رو برای خودم رمزی کنم امیدوارم ازین ب بعد زودتر ب پستای بدون رمز برسی

خانوم خونه شنبه 14 آذر 1394 ساعت 14:14 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم . . . خوبی؟

میشه رمز داشته باشم ایا؟

سلام عزیزم
پستا برای خودم رمزی شدن.ولی اگه دوست داشتی نظر بذار ک بدونم خواننده وبلاگم هستی تا اگر رمزی شد بهت بدم.ممنون از حضورت

باران شنبه 14 آذر 1394 ساعت 12:56 http://baranoali.blogfa.com

سلام خانوم گل
چطوری؟ خوبی؟
خواستم بخونمت با کله خوردم به در بسته رمز رو عوض کردی خانومی؟

رمزت رو بهم بده لطفا

سلام عزیزم رمز فقط مال خودمه با عرض پوزش ومعذرت

ناز بانو شنبه 30 آبان 1394 ساعت 19:20 http://nazbanoo19.blogsky.com

سلام ناناز جوووووووووون خوبی تو ؟؟؟
کجایی بی معرفت حالا من نیومدم تو چرا ؟؟؟؟ یه خبر نگیری یه وقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتااااا


یه مدت هم که وبلاگتو رمزی کرد ازت هیچ خبری نداشتم به منم رمزو ندادی....
بیا وبم که منتظرتم حسسسسسسسسسسسسسسابی

خآنوم چی شنبه 9 آبان 1394 ساعت 22:56

به به چه خااانوم جیگری
سلاااااااااااام میکنم خانوم خاانوما
چطوری؟؟؟؟ دلم واست خیلی تنگ شده بود
خیلی دلم میخواد بخونمت اما باور کن ناناز اینقد خسسسسسسسسته ام ک چشام و نمیتونم نگه دارم ! فقط میخوام بنویسم و بعدش برم 24 ساعت بخوابم!
حالا وقتی بنویسم بهم حق میدی و بازم منو میبخشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.